Кузнецова І. Сучасні концепції формування конкурентних стратегій підприємства / І. Кузнецова, Т. Кублікова // Наук. вісн./Одес. нац. екон. ун-т. - 2017. - № 5. - С. 95-105. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Доведено, що використання типових конкурентних стратегій загрожує підприємствам руйнуванням конкурентних відмінностей. На підставі критичного огляду наукових джерел виокремлено основні сучасні концепції формування конкурентних стратегій до яких віднесено: галузевого позиціонування, ключових компетенцій, забезпечення ринкового лідерства, підприємницької екосистеми, теорії ігор, конкурентної еволюції. Обгрунтовано доречність розгляду конкурентної переваги "домінуючої позиції", яку можна отримати в системі накопичення цінності через правильно обрану позицію відносно підприємств, розташованих на інших рівнях системи. Розглянуто розвиток концепції галузевого позиціонування в напряму системи накопичення цінності. Визначено методологічні підходи щодо ідентифікації та підтримку домінуючого положення підприємства у системі накопичення цінності. Доведено важливість для зернових компаній побудови її унікального ланцюга цінності. Останній визначено як структурний чинник конкурентної переваги. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-13
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж72117 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|