РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000661929<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Студінська Г. Я. 
Бренд як інструмент реструктуризації національної економіки / Г. Я. Студінська, А. О. Ходжаян // Екон. вісн. ун-ту/Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди. - 2017. - Вип. 34/1. - С. 16-22. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Прослідковано еволюцію бренду. Індустріалізацію визначено початком сучасного етапу брендування. Досліджено вплив індустріалізації на розвиток брендування та трансформацію структури економіки України. Розглянуто роль бренда у структурних змінах національної економіки. Проаналізовано структуру компонентів валового внутрішнього продукту країни. Прогнозовано збільшення ВВП у разі формування бренд-орієнтованої національної економіки. Предмет дослідження - теоретичні та методологічні засади впливу брендування національної економіки на її структурні пропорції. Мета роботи - обгрунтування характеру взаємозв'язку між брендуванням національної економіки та її галузевою структурою. Для досягнення мети було використано: функціональний підхід - для визначення бренду з погляду виконуваних їм функцій; системний і національний підходи до методології наукового пізнання бренду, що надало змогу дослідити вплив бренду на структурні пропорції національної економіки; управлінський підхід до процесу керування брендом за конкретних ринкових та споживчих умов в системі управління брендом на різних рівнях. Практичне значення одержаних результатів полягає у їх використанні для збільшення ефективності функціонування національної економіки за рахунок змін у її галузевих пропорціях. Висновки: сучасне визначення бренду відповідає його еволюції та функціям, що виконує бренд у національній економіці. Поточні соціально-економічні, екологічні, демографічні проблеми України потребують комплексного підходу до їх розв'язання, що неможливе без серйозних структурних змін у національній економіці. Брендування національної економіки впливає на її галузеві пропорції, виступає інструментом зміни структури категорій доходу ВВП та його зростання.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73720 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського