Студінська Г. Я. Бренд як інструмент реструктуризації національної економіки / Г. Я. Студінська, А. О. Ходжаян // Екон. вісн. ун-ту/Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди. - 2017. - Вип. 34/1. - С. 16-22. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.Прослідковано еволюцію бренду. Індустріалізацію визначено початком сучасного етапу брендування. Досліджено вплив індустріалізації на розвиток брендування та трансформацію структури економіки України. Розглянуто роль бренда у структурних змінах національної економіки. Проаналізовано структуру компонентів валового внутрішнього продукту країни. Прогнозовано збільшення ВВП у разі формування бренд-орієнтованої національної економіки. Предмет дослідження - теоретичні та методологічні засади впливу брендування національної економіки на її структурні пропорції. Мета роботи - обгрунтування характеру взаємозв'язку між брендуванням національної економіки та її галузевою структурою. Для досягнення мети було використано: функціональний підхід - для визначення бренду з погляду виконуваних їм функцій; системний і національний підходи до методології наукового пізнання бренду, що надало змогу дослідити вплив бренду на структурні пропорції національної економіки; управлінський підхід до процесу керування брендом за конкретних ринкових та споживчих умов в системі управління брендом на різних рівнях. Практичне значення одержаних результатів полягає у їх використанні для збільшення ефективності функціонування національної економіки за рахунок змін у її галузевих пропорціях. Висновки: сучасне визначення бренду відповідає його еволюції та функціям, що виконує бренд у національній економіці. Поточні соціально-економічні, екологічні, демографічні проблеми України потребують комплексного підходу до їх розв'язання, що неможливе без серйозних структурних змін у національній економіці. Брендування національної економіки впливає на її галузеві пропорції, виступає інструментом зміни структури категорій доходу ВВП та його зростання. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73720 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|