Каленський А. А. Система розвитку професійно-педагогічної етики у майбутніх викладачів спеціальних дисциплін вищих навчальних закладів аграрної та природоохоронної галузей : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / А. А. Каленський; НАПН України, Ін-т проф.-техн. освіти. - Київ, 2016. - 39 c. - укp.Розроблено концепцію розвитку професійно-педагогічної етики у майбутніх викладачів спеціальних дисциплін ВНЗ аграрної та природоохоронної галузей (А та ПОГ) (система теоретико-методологічних і науково-методичних ідей, положень і принципів розуміння та трактування цінностей, норм і правил професійно-педагогічної етики, що базуються на системному, акмеологічному, синергетичному, культурологічному, компетентнісному та суб'єктно-діяльнішому підходах), яка є основою педагогічної системи розвитку професійно-педагогічної етики, опису її інформаційного та правового простору, а також взаємодії з іншими системами. Обгрунтовано педагогічну систему розвитку професійно-педагогічної етики у майбутніх викладачів спеціальних дисциплін ВНЗ А та ПОГ, що складається із сукупності взаємопов'язаних компонентів - методологічного, змістового, методичного, суб'єктного й оцінно-результативного; критеріїв і рівнів оцінювання розвиненості професійно-педагогічної етики у майбутніх викладачів спеціальних дисциплін, і результату - викладач з розвиненою професійно-педагогічною етикою. Удосконалено методику розвитку професійно-педагогічної етики у майбутніх викладачів спеціальних дисциплін ВНЗ А та ПОГ. Її етапами є: пропедевтичний, навчально-модельований, результативно-корекційний. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА423350 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|