Чорна С. С. Специфіка навчання другої іноземної мови (німецької) студентів спеціальностей "Готельно-ресторанна справа" та "Туризм" / С. С. Чорна // Держава та регіони. Сер. Гуманітар. науки. - 2016. - Вип. 3/4. - С. 31-34. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Обговорено специфіку навчання другої іноземної мови (німецької) студентів спеціальностей "Готельно-ресторанна справа" та "Туризм". Охарактеризовано основні аргументи за і проти вивчення другої іноземної мови (німецької). Наголошено, що основною метою вивчення другої іноземної мови в немовних ВНЗ є формування комунікативної та мовної компетенції. Зазначено, що особливу увагу під час вивчення другої іноземної мови в немовному ВНЗ варто приділяти застосуванню професійно орієнтованого підходу та навчанню професійно орієнтованому спілкуванню в різних ситуаціях професійної діяльності у сфері обслуговування та туризму: подорож літаком і залізницею, знайомство та рекомендування, в готелі, телефонна розмова, ділова кореспонденція тощо. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.24-913-2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23244/Гум.н. Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|