Вежель Р. Ю. І-брендинг як метасистема соціального управління промоцією об'єктів у віртуальному середовищі / Р. Ю. Вежель // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2016. - Вип. 2. - С. 96-100. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.Проаналізовано теоретичні підходи до визначення понять "брендинг", "бренд-менеджмент"; з'ясовано, як інтерактивні компоненти сучасних технологій не лише якісно змінюють сформовані уявлення та стереотипи, а й впливають на форми поведінки та моделі відносин різноманітних соціальних інституцій, які завдяки активному й диверсифікованому залученню таких форм інтернет-комунікацій, як веб-сайти, блоги, мікроблоги та соціальні мережі, можуть взаємодіяти з різними цільовими групами. Тому саме ефективне управління системою комунікацій бренда в режимі реального часу, пошук гнучких та мобільних інструментів його промоції стає сьогодні найважливішим завданням для багатьох українських компаній. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 в05 + У9(4УКР)421.0-803.43 + У542.10-803.43
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|