Synowiec A. Social impact: study on chosen theories, tools and examples of use of propaganda and persuasive statements. Polish elections case 2015 = Соціальний вплив: вибір теорії, інструментів і прикладів використання пропаганди та переконливих заяв на прикладі польських виборів 2015 року / A. Synowiec // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2016. - Вип. 3. - С. 49-55. - Бібліогр.: 11 назв. - англ.Мета дослідження - обговорення обраних теорій, механізмів і інструментів соціального впливу і процесу, який надає змогу впливати як на одиниці, так і на соціальні групи, на прикладі польських виборчих кампаній 2015 р. Зберігає свою актуальність питання про ефективність впливу медіаконтенту на одержувача інформації, що визначено як досягнення очікуваних результатів відправника (наприклад, зміни у поведінці, зміни у відносинах тощо). Методи, описані й класифіковані американським інститутом аналізу пропаганди (1937), були широко використані в останніх польських виборчих кампаніях. Повертаючись до вже класичних прикладів впливу засобів масової інформації, розглянуто точність пропагандистських інструментів. Зроблено висновок, що такі методи, як ігри в слова, неправдиві зв'язки, спеціальні заклики, образи, загальноприйняті звернення, ефективно працюють незалежно від того, що сучасні люди й групи людей поліпшили свої компетенції в комунікації. Індекс рубрикатора НБУВ: Ф3(4ПОЛ)131 + Ч620.4(4/8)
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|