РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000663513<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Вежель Р. Ю. 
Екосистема комунікацій бренда в мережі Інтернет / Р. Ю. Вежель // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2016. - Вип. 3. - С. 156-159. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Глобальний світ "оцифровується", тобто набуває абсолютно нової технологічно-креативної якості. Ексклюзивність розчиняється в інформаційних потоках контентних форматів, які "фонтанують" в онлайні цілодобово. Динаміка настільки потужна, що змушує шукати ефективні методи орієнтування в інформаційному просторі, аналізу його особливостей та необхідності радикальної зміни управлінських парадигм. Поки традиційна журналістика втрачає доходи й змушена інтегруватися в бік маркетингу, враховуючи побажання рекламодавців, бренди поступово перебирають на себе функції, більш характерні для медіа. Проаналізовано діяльність Red Bull та NASA, які успішно створюють інструменти для трансляції своїх повідомлень і залучення уваги аудиторії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 с51 + Ч62 в05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського