Бондаренко Т. Г. Формування аудиторії через промоцію діяльності телеведучого / Т. Г. Бондаренко // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2016. - Вип. 4. - С. 40-44. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Обгрунтовано суть однієї з технологій формування медіааудиторії - промотехнології, що передбачає провадження телеведучим позаефірної діяльності та постійне інформування про неї. Вивчено, систематизовано й узагальнено медійну практику каналу "1+1", який активно експлуатує названу технологію. На підставі аналізу матеріалів, розміщених на сайті телеканалу за хештегом ведучі, типологізовано основні способи промоціювання багатогранної діяльності ведучих для формування аудиторії. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч632.18
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|