Титоренко Ф. С. Аналіз можливостей соціальної мережі як майданчика для продажу товару / Ф. С. Титоренко, Ю. С. Бокарєва // Системи оброб. інформації. - 2017. - Вип. 4. - С. 158-162. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.
Представлено актуальні питання розробки рекламної компанії в соціальній мережі "Вконтакте" з метою просування бренду "Korania Sketchbook". Розглянуто порядок пошуку цільової аудиторії, тестування і запуск рекламних постів. Наведено конкретні приклади створення рекламної компанії.
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"