Петренко О. М. Математична модель теплового стану тягових асинхронних двигунів трамвайних вагонів / О. М. Петренко, Б. Г. Любарський, М. Л. Глєбова // Системи упр., навігації та зв'язку. - 2017. - Вип. 2. - С. 46-50. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.Розроблено методику визначення теплового стану елементів конструкції асинхронного тягового двигуна трамвайного вагону на підставі еквівалентної теплової схеми заміщення. За результатами моделювання нагріву та охолодження тягового двигуна АД 931 для трамвайного вагону встановлено, що лобова частина обмотки статора, яка має найбільше температурне навантаження може нагрітися до сталого перегрівання 134,67 <$E symbol Р>C в режимі однократної широтно-імпульсної модуляції та 96,64 <$E symbol Р>C в режимі просторово-векторної широтно-імпульсної модуляції. Індекс рубрикатора НБУВ: О822-042.2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73223 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|