![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000665312<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Карбунарова Ю. Вплив авторської методики навчання плаванню на координаційні якості дітей 6 - 10 років з вадами слуху / Ю. Карбунарова // Слобожан. наук.-спорт. вісн.. - 2016. - № 3. - С. 64-68. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.Мета роботи - визначити вплив авторської методики навчання плаванню на координаційні якості дітей молодшого шкільного віку з вадами слух. У 20 глухих учнів, які навчаються у СНЗ Львівської області, з яких утворено експериментальну та контрольну групи, рівень статичної рівноваги визначено за допомогою складної проби Ромберга та Бондаревського, здатність до збереження активної рівноваги під час ходьби на підвищенні за допомогою тесту "Ходіння по гімнастичній колоді" та комплексний прояв координаційних якостей визначено тестом "Три перекиди вперед". Обстеження проведено до та після реалізації авторської методики навчання плаванню. Виявлено низькі показники до здатності збереження статичної рівноваги та здатності збереження активної рівноваги під час ходьби на підвищенні на початок дослідження. Визначено позивний вплив розробленої методики в учнів експериментальної групи щодо здатності збереження статичної рівноваги. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч517.175 + Ч510.28 + Ч510.41
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70281 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|