Максимчук Б. Вхідні результати формування валеологічної компетентності майбутніх учителів у процесі фізичного виховання / Б. Максимчук // Слобожан. наук.-спорт. вісн.. - 2016. - № 6. - С. 58-63. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Мета роботи - розроблення, обгрунтування та експериментальна перевірка теоретико-методичних засад формування валеологічної компетентності в процесі фізичного виховання студентів педагогічних вищих навчальних закладів. Під час дослідно-експериментальної роботи рівень сформованості валеологічної компетентності майбутніх учителів у процесі фізичного виховання визначено шляхом усереднення оцінок за кожним експериментальним показником. У формувальному експерименті були задіяні 497 студентів з 1 по 5 курс, 35 випускників ВНЗ, які працюють учителями в школах Вінниці, і 17 викладачів ВНЗ. Низький рівень сформованості валеологічної компетентності майбутніх учителів у процесі фізичного виховання в усіх дослідних групах, які беруть участь в педагогічному експерименті, створює об'єктивну необхідність запровадження розробленої експериментальної моделі формування валеологічної компетентності майбутніх учителів у процесі фізичного виховання та комплексу обгрунтованих педагогічних умов. Здійснений вхідний зріз засвідчив схожість експериментальних груп у поділі респондентів за рівнями сформованості валеологічної компетентності, що допускає вважати вихідні параметри вирівняними та почати реалізацію обраного плану експерименту. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.143 + Ч51р31(4УКР)
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70281 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|