РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000665779<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Popel S. 
Dancing exercises as a factor of socialization of children with violation of sight = Танцювальні вправи як фактор соціалізації дітей із порушенням зору / S. Popel, O. Kryzаnivskaya, N. Zemskaya, E. Lapkovskyi, Ya. Yatciv, H. Piatnichuk // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2017. - № 2. - С. 178-181. - Бібліогр.: 10 назв. - англ.

Висвітлено індивідуальний диференційований підхід до занять танцювальними вправами як важливий засіб оптимізації навчального процесу в спеціалізованих школах-інтернатах, показано роль танців у підвищенні рівня фізичної підготовленості та соматичного здоров'я в дітей семи років із порушеннями зору. Обстежено 45 школярів віком 7 - 9 років, які навчаються в спеціалізованій школі-інтернаті для дітей із порушенням зору. Аналіз впливу танців на психоемоційну сферу дітей із порушенням зору проводили за результатами тестування координаційних здібностей, рівня сформованості потреби в спілкуванні, діагностики мотиваційної структури особистості, визначення стилю спілкування, ціннісних орієнтацій і рівня комунікативної складності. Порівняльний аналіз показав, що з віком ці показники зменшуються, а в дітей із низькими координаційними здібностями спостерігали низький рівень потреби в спілкуванні та низьку рухову активність. Серед мотивів, що спонукають дітей із порушенням зору до групової взаємодії, 54,3 % припадає на потреби у встановленні широкого кола взаємозв'язків, близько 45,4 % - на потреби у власному розвитку, необхідність у зростання особистого авторитету складає 39,5 %. Ще 35,2 % показників зумовлені потребою накопичення інформації, а можливістю довести цінність власної особи - 24,7 %. Разом із цим потреба в комунікативному навчанні та потреба досягнення комунікативного успіху відсуваються на другий план і складають, відповідно, лише 14,2 і 15,7 %. Низькі показники комунікативної підготовки - причина суттєвих труднощів інтегративного процесу, що вимагає розробки програми для вдосконалення та підвищення рівня координаційних здібностей у дітей із порушенням зору. Зазначено щодо необхідності формування мотивації до підвищення рівня рухової активності як ефективного засобу гармонізації фізичного розвитку, наголошено на важливості постійних занять танцями, що істотно підвищує ефективність процесу соціалізації та допомагає позбутися психологічних комплексів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч510.41 + Ч510.28

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського