РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000666083<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Voronina H. R. 
Career learning and development in city technology colleges of England = Формування професійної перспективи в міських технологічних коледжах Англії / H. R. Voronina // Advanced education : зб. наук. пр.. - 2015. - Вип. 4. - С. 8-12. - Бібліогр.: 11 назв. - англ.

Одним з найбільш важливих питань сучасної школи є формування всебічно розвиненої особистості. Оскільки професійна перспектива починає формуватися у шкільні роки, надзвичайно відповідальним є питання забезпечення відповідних умов для практичного ознайомлення з широким спектром спеціальностей, що надасть змогу учням правильно обрати професію в майбутньому. Саме тому, у центрі уваги даного дослідження постала система професійної освіти в Англії, що постійно контролюється з боку уряду з метою підвищення стандартів і покращання рівня працевлаштування випускників. Розглянуто особливості профільного навчання у спеціалізованих школах Англії, окреме місце серед яких займають міські технологічні коледжі. Такі середні навчальні заклади, що почали відкриватися в англійських міських регіонах у період з 1988 по 1993 рр., становлять певний науковий інтерес з точки зору інноваційного підходу до інтегрування академічного та профільного навчання. Зазначений підхід забезпечує значне наближення процесу оволодіння майбутньою професією до реальних робочих умов, з якими стикаються випускники шкіл, і трансформує навчання у практичну площину. Увагу приділено продуктивній співпраці міських технологічних коледжів з місцевими підприємствами, які у майбутньому надають випускникам певну кількість робочих місць та безпосередньо зацікавлені в одержанні висококваліфікованих спеціалістів. Також наведено аналіз характерних рис процесу формування професійної перспективи у міських технологічних коледжах Англії, які за вимогою часу один за одним отримали статус академій. Подальше вивчення запропонованої теми сприятиме ефективній модернізації організації профільної освіти в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч474(4ВЕЛ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74419 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського