РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000666088<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Kononenko S. A. 
Special features of individual learning systems from the worldview perspective = Світоглядні особливості індивідуальних систем научіння / S. A. Kononenko // Advanced education : зб. наук. пр.. - 2015. - Вип. 4. - С. 27-31. - Бібліогр.: 9 назв. - англ.

На сьогоднішній день в науках, що вивчають навчальну поведінку людини, нагромадилась величезна кількість різноманітних теоретичних підходів, які по-різному пояснюють, як відбувається процес научіння, які фактори і якою мірою на нього впливають. Тим не менш, серед науковців існує загальний консенсус щодо ідеї про те, що різним індивідам притаманні різні типи научіння, і що освітній процес є більш ефективним, якщо педагог адаптує свої методи і прийоми роботи до індивідуального стилю научіння (англ. learning style) або його типу (англ. type of learning). Сучасному педагогу важко зорієнтуватися у такому теоретичному різноманітті і вирішити, який вид научіння є найбільш притаманний конкретному студенту або групі, і які методи навчання обрати у роботі з ними. Психологічний конструкт "світогляд" надає змогу розробити дієвий підхід до визначення орієнтирів і критеріїв такого вибору. Надано стислий огляд сучасних парадигм і теорій навчання та відповідних видів научінння; розглянуто концептуальні основи сучасних підходів до вивчення світоглядів; описано основні положення світоглядної теорії емергентних циклічних рівнів існування К. Грейвза; на її основі запропоновано світоглядний підхід до систематизації видів научіння та їх практичного застосування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74419 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського