Kononenko S. A. Special features of individual learning systems from the worldview perspective = Світоглядні особливості індивідуальних систем научіння / S. A. Kononenko // Advanced education : зб. наук. пр.. - 2015. - Вип. 4. - С. 27-31. - Бібліогр.: 9 назв. - англ.На сьогоднішній день в науках, що вивчають навчальну поведінку людини, нагромадилась величезна кількість різноманітних теоретичних підходів, які по-різному пояснюють, як відбувається процес научіння, які фактори і якою мірою на нього впливають. Тим не менш, серед науковців існує загальний консенсус щодо ідеї про те, що різним індивідам притаманні різні типи научіння, і що освітній процес є більш ефективним, якщо педагог адаптує свої методи і прийоми роботи до індивідуального стилю научіння (англ. learning style) або його типу (англ. type of learning). Сучасному педагогу важко зорієнтуватися у такому теоретичному різноманітті і вирішити, який вид научіння є найбільш притаманний конкретному студенту або групі, і які методи навчання обрати у роботі з ними. Психологічний конструкт "світогляд" надає змогу розробити дієвий підхід до визначення орієнтирів і критеріїв такого вибору. Надано стислий огляд сучасних парадигм і теорій навчання та відповідних видів научінння; розглянуто концептуальні основи сучасних підходів до вивчення світоглядів; описано основні положення світоглядної теорії емергентних циклічних рівнів існування К. Грейвза; на її основі запропоновано світоглядний підхід до систематизації видів научіння та їх практичного застосування. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4)
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж74419 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України
 Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|