Ороховська Л. А. Реклама в контексті віртуалізації соціуму / Л. А. Ороховська // Вісн. Нац. авіац. ун-ту. - 2015. - № 1. - С. 58-63. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.
Здійснено аналіз впливу реклами засобами мас-медіа на особистість з метою формування плевдопотреб, нових стандартів життя заради отримання прибутків виробниками товарів та послуг, що трансформує ціннісно-нормативні орієнтації соціуму.
Шифр НБУВ: Ж70861Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика УкраїниДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"