Lytvynenko T. I. Sales forecasting using data mining methods = Прогнозування продажів методами інтелектуального аналізу даних / T. I. Lytvynenko, T. V. Panchenko, V. D. Redko // Вісн. Київ. нац. ун-ту. Сер. Фіз.-мат. науки. - 2015. - Вип. 4. - С. 148-155. - Бібліогр.: 22 назв. - англ.Розглянуто задачу прогнозування продажів продукції за відомою історією продажів і без урахування додаткових факторів. Ця задача часто зустрічається на практиці, коли немає можливості використати факторний аналіз, і необхідно покладатись лише на історичні дані. Подано порівняльний аналіз трьох основних алгоритмів для задачі прогнозування. Дослідження включає традиційні статистичні методи та перспективні структурні алгоритми прогнозування, а саме: ARIMA (на базі рішення Microsoft SQL Server алгоритму часових рядів), еволюційного (або генетичного) алгоритму та побудови дерев рішень. Увагу в прогнозуванні зазвичай приділяється деталям реалізації. У даній роботі сконцентровано увагу на порівняльному аналізі переваг та недоліків кожного із зазначених алгоритмів. Одержано апріорне порівняння слід співставити з результатами застосування цих методів до реальних даних, аби перевірити кореляцію апостеріорних результатів, що буде зроблено у наступних роботах. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.4 в611.219
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж28079/фіз.-мат. Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|