Корж М. В. Формування маркетингової програми міжнародної діяльності авіакомпаній / М. В. Корж, О. М. Кліонський // Стратегія розвитку України. - 2013. - № 2. - С. 45-50. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.
Проведено аналіз економічного стану розвитку сфери надання послуг в Україні за сучасних умов розвитку світової економіки та визначено місце у міжнародному бізнесі аерокомпаній та аеропортів. Запропоновано напрями удосконалення методології розробки маркетингової програми та сформовано механізм системного маркетингового планування для організації міжнародної діяльності аерокомпаній та аеропортів з урахуванням їх особливостей функціонування у сучасних умовах економічного розвитку України.
Шифр НБУВ: Ж25031Пошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"