Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000667676<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Білошапка В. С. Базові основи процесу розробки і впровадження стандартів якості обслуговування клієнтів банку / В. С. Білошапка, А. В. Корчан // Стратегія розвитку України. - 2013. - № 2. - С. 63-66. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Виявлено фактори, що впливають на процес розробки стандартів якості обслуговування клієнтів банку. Розглянуто ключові завдання банку по управлінню якістю банківських послуг, особливості цілей розробки програми контролю якості банківських послуг і напрямки перспективної роботи банку по впровадженню стандартів якості банківського обслуговування. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.10
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж25031 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|