РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000667746<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Дяченко Т. О. 
Необхідність формування позитивного іміджу як основного фактора в підвищенні конкурентоспроможності компанії / Т. О. Дяченко, Л. Е. Помиткіна // Стратегія розвитку України. - 2013. - № 4. - С. 42-47. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Розкрито взаємозв'язок іміджу фірми з його конкурентоспроможністю. Конкурентоспроможність можна визначити як комплексну порівняльну характеристику, яка відображає ступінь переваг над підприємствами-конкурентами. Але при цьому є особливості, завдяки яким компанія може стати конкурентоспроможною. До цих особливостей відноситься її імідж.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25031 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського