![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000667746<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Дяченко Т. О. Необхідність формування позитивного іміджу як основного фактора в підвищенні конкурентоспроможності компанії / Т. О. Дяченко, Л. Е. Помиткіна // Стратегія розвитку України. - 2013. - № 4. - С. 42-47. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.Розкрито взаємозв'язок іміджу фірми з його конкурентоспроможністю. Конкурентоспроможність можна визначити як комплексну порівняльну характеристику, яка відображає ступінь переваг над підприємствами-конкурентами. Але при цьому є особливості, завдяки яким компанія може стати конкурентоспроможною. До цих особливостей відноситься її імідж. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-13
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж25031 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|