Задорожня Т. М. Реалізація міжпредметних зв'язків через систему прикладних задач / Т. М. Задорожня, Ю. М. Красюк // Фіз.-мат. освіта. - 2017. - № 3. - С. 57-61. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Розглянуто ідею встановлення та інтегрованого використання міжпредметних зв'язків у процесі вивчення фундаментальних і профільних дисциплін для студентів фінансово-економічних спеціальностей вищих навчальних закладів. На підставі проведеного аналізу навчальних програм із вищої математики, інформатичних дисциплін і дисциплін циклу професійної підготовки спроектовано структуру системи прикладних задач із вищої математики, яка надає можливість комплексно реалізовувати міжпредметні інтеграційні зв'язки. У цьому випадку прикладний характер практичних завдань водночас слугує мотиваційним фактором вивчення нового матеріалу та стимулює пізнавальний інтерес до вивчення фундаментальних дисциплін, а також надає можливість студентам зрозуміти важливість кожної навчальної теми для майбутньої професійної діяльності. Створення, а в подальшому і використання математичних моделей, що описують економічні явища та процеси, надає можливість не тільки реалізувати міжпредметні зв'язки, а й підготувати студентів до аналізу і дослідження реальності. Індекс рубрикатора НБУВ: В11р3-312
Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|