Полюга В. В. Гендерні дефініції музичного мистецтва в освітній системі / В. В. Полюга // Антропол. виміри філос. дослідж. : зб. наук. пр.. - 2017. - Вип. 11. - С. 102-110. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.Осмислено гендерні проблеми та їх взаємозв'язок з музичним мистецтвом, що експлікує до аналізу музичної педагогіки та освітньої системи загалом. Аналізуються такі гендерні дефініції музичного мистецтва як: гендерний вимір, гендерні ролі, гендерний підхід, гендерний компонент в системі музичної освіти. Досліджено проблеми гендеру в системі освіти музичного мистецтва, аналізуються та осмислюються такі дефініції як: гендерний вимір, що зосереджується навколо осмислення принципу одержання полісинтетичного, гендерного відчуття від музичного твору; гендерні ролі, виокремлюють репрезентацію жінки в різних видах музичного мистецтва; гендернй підхід констатує наявність гендерного дисбалансу в системі музичної освіти; гендерний компонент виокремлює важливість усвідомлення та практичного впровадження гендерної рівності в системі музичної освіти. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж74194 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|