Тодорова О. В. Передумови формування інноваційного PR-інструментарію / О. В. Тодорова // Наук. зап./Укр. акад. друкарства. - 2015. - № 1. - С. 318-324. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.Розглянуто особливості PR-середовища нового покоління, проаналізовано принципи організації інформаційного простору і нові можливості, які відкриває феномен "інформаційного суспільства" у соціальних комунікаціях сучасного бізнесу. Для аналізу використано моніторинг корпоративних сайтів, корпоративних видань, екаунтів соціальних мереж сучасного бізнесу. Окремо підтверджено, що наведені практичні висновки та рекомендації можуть стати у нагоді фахівцям сучасного бізнесу, які розробляють методи комунікацій зі споживачами. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81 + Ч62в05
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70173 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|