РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000669666<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Тодорова О. В. 
Передумови формування інноваційного PR-інструментарію / О. В. Тодорова // Наук. зап./Укр. акад. друкарства. - 2015. - № 1. - С. 318-324. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Розглянуто особливості PR-середовища нового покоління, проаналізовано принципи організації інформаційного простору і нові можливості, які відкриває феномен "інформаційного суспільства" у соціальних комунікаціях сучасного бізнесу. Для аналізу використано моніторинг корпоративних сайтів, корпоративних видань, екаунтів соціальних мереж сучасного бізнесу. Окремо підтверджено, що наведені практичні висновки та рекомендації можуть стати у нагоді фахівцям сучасного бізнесу, які розробляють методи комунікацій зі споживачами.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81 + Ч62в05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70173 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського