Розглянуто специфічну для сучасних довідкових видань форму організації інформації - гіпертекст. Оскільки переважна більшість сучасних словників та енциклопедій виходять у форматі мультимедійних ресурсів, гіпертекст розглянуто з точки зору його застосування у таких формах довідкових видань. Мета роботи - вивчення явищ мультимедійності й гіпертекстуальності та визначення гіпертексту як невід'ємного елемента мультимедійного довідкового видання. Для ефективної підготовки мультимедійного довідкового видання редакторові важливо розуміти особливості гіпертексту, щоб правильно вибудувати систему зв'язків між інформаційними одиницями такого інформаційного продукту.
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"