![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000669748<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Мудра І. М. Гра як інструмент медіамаркетингу / І. М. Мудра // Наук. зап./Укр. акад. друкарства. - 2016. - № 1. - С. 288-295. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.Розглянуто роль ігор, які проводять редакції на сторінках газет як засіб покращання комунікації з аудиторією, збільшення тиражів видань. Наведено і проаналізовано ігри, які проводили газети "Високий Замок" та "Експрес". Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 + Ч612.4(4УКР)71
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70173 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|