РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000669761<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Голубник Т. С. 
Друкована реклама як вид поліграфічної продукції / Т. С. Голубник // Наук. зап./Укр. акад. друкарства. - 2016. - № 2. - С. 105-111. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто роль реклами та її практичне значення у сфері економіки та журналістики, проаналізовано проблеми розвитку рекламного бізнесу. Систематизовано відомості про види реклами за носієм інформації та виокремлено друковану рекламну продукцію. Закцентовано на відтворенні будь-якої рекламної інформації на різний матеріальний носій. Перераховано найтиповіші види друкованої рекла ми. Окреслено використання цифрових технологій і лазерних систем під час виготовлення цього типу поліграфічної продукції. Увагу під час формування рекламної інформації надано видам композиції та засобам графічного дизайну, а саме використання типографіки та кольору, на які звертає увагу споживач перерахованих типів видань друкованої реклами.


Індекс рубрикатора НБУВ: М893

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70173 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського