Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000669761<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Голубник Т. С. Друкована реклама як вид поліграфічної продукції / Т. С. Голубник // Наук. зап./Укр. акад. друкарства. - 2016. - № 2. - С. 105-111. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Розглянуто роль реклами та її практичне значення у сфері економіки та журналістики, проаналізовано проблеми розвитку рекламного бізнесу. Систематизовано відомості про види реклами за носієм інформації та виокремлено друковану рекламну продукцію. Закцентовано на відтворенні будь-якої рекламної інформації на різний матеріальний носій. Перераховано найтиповіші види друкованої рекла ми. Окреслено використання цифрових технологій і лазерних систем під час виготовлення цього типу поліграфічної продукції. Увагу під час формування рекламної інформації надано видам композиції та засобам графічного дизайну, а саме використання типографіки та кольору, на які звертає увагу споживач перерахованих типів видань друкованої реклами. Індекс рубрикатора НБУВ: М893
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70173 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|