РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000669783<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Балюн О. О. 
Сучасні світові тенденції в дослідженні ooh-реклами / О. О. Балюн // Наук. зап./Укр. акад. друкарства. - 2016. - № 2. - С. 277-285. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Проаналізовано й узагальнено основні методики досліджень зовнішньої реклами, які застосовують у світовій практиці. Вперше зроблено спробу комплексного розкриття суті традиційних та новітніх підходів до вивчення ефективності ooh-реклами. Виявлено домінантні тенденції в галузі зовнішньої реклами та визначено, що подальшого розвитку в найближчі роки має набути об'єднання ooh і digital (Інтернет, соціальні мережі та мобільні пристрої). Результати дослідження виявили, що галузь зовнішньої реклами перебуває на перехідному етапі свого розвитку та швидко адаптується до змін у медіапросторі. Важливою тенденцією глобалізації ринку ooh-реклами є процес її стандартизації, зокрема в напрямі досліджень цифрової реклами.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70173 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського