Балюн О. О. Сучасні світові тенденції в дослідженні ooh-реклами / О. О. Балюн // Наук. зап./Укр. акад. друкарства. - 2016. - № 2. - С. 277-285. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.Проаналізовано й узагальнено основні методики досліджень зовнішньої реклами, які застосовують у світовій практиці. Вперше зроблено спробу комплексного розкриття суті традиційних та новітніх підходів до вивчення ефективності ooh-реклами. Виявлено домінантні тенденції в галузі зовнішньої реклами та визначено, що подальшого розвитку в найближчі роки має набути об'єднання ooh і digital (Інтернет, соціальні мережі та мобільні пристрої). Результати дослідження виявили, що галузь зовнішньої реклами перебуває на перехідному етапі свого розвитку та швидко адаптується до змін у медіапросторі. Важливою тенденцією глобалізації ринку ooh-реклами є процес її стандартизації, зокрема в напрямі досліджень цифрової реклами. Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.81
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70173 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|