![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000669994<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Скібан О. І. Суб'єкти видавничої промоції: роль автора, редактора, видавця як основних учасників процесу / О. І. Скібан // Наук. зап./Укр. акад. друкарства. - 2017. - № 1. - С. 221-227. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Проаналізовано вплив основних суб'єктів видавничої промоції на процес просування книжкової продукції на сучасному ринку. Розглянуто позитивні практики залучення до популяризаторських акцій суб'єктів видавничої промоції. Окреслено можливості та роль як автора, так і видавця у контексті забезпечення ефективної комунікації. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч617.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70173 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|