РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000670290<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Краснякова А. О. 
Дослідження інтенцій самопрезентації в політичному дискурсі / А. О. Краснякова // Психол. перспективи : зб. наук. пр.. - 2014. - Вип. 24. - С. 161-171. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Представлено огляд сучасних теоретичних підходів до розуміння самопрезентації як складного соціально-психологічного феномену, пов'язаного з проблемою соціальної взаємодії. Соціальну взаємодію у сучасному інформаційному суспільстві розглянуто як безперервний процес узгодження самопрезентаційної поведінки його членів. Йдеться про трансформації процесу самопрезентації зумовлені розвитком інформаційно-комунікативних технологій. Підкреслено, що в інформаційному суспільстві наявні необмежені можливості розповсюдження будь-якої інформації про себе. Наголошено, що процес представлення себе в новому віртуальному соціальному просторі відбувається усвідомлено і контрольовано. Підкреслено, що в ідеалі інформація повинна передати одержувачу саме той зміст, який задумував відправник. У сфері політичної комунікації ідеальний варіант комунікації зустрічається рідко. Частіше виникають ситуації, коли адресант створює повідомлення одного змісту, а передбачає розуміння адресатом зовсім іншого сенсу. Акцентовано увагу на тому, що виявлення підтексту політичних повідомлень надає змогу зрозуміти справжні наміри політиків. Наведені результати дослідження інтенцій самопрезентації в політичному дискурсі отримані методом Інтент-аналізу офіційних передвиборних програм кандидатів у президенти 2014 року. З'ясовано, що інтенції кандидатів у президенти маніфестують непримиримість у боротьбі з ворогами, сміливість і рішучість, чесність і порядність, принциповість, відданість ідеологічним принципам, відстоювання власного погляду, компетентність і готовність до рішучих дій. інтенції протистояння, дискредитації, погроз використані як непрямі техніки самопрезентації. Кандидати в президенти намагаються представити соціально-бажані характеристики через проголошення боротьби з внутрішніми ворогами, опозицією, олігархами тощо. На рівні тенденції зафіксовано таке: чим більший політичний досвід має політик за оцінками соціологічних досліджень, тим менше в тексті його програми кількісний показник інтенцій самопрезентації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю95

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71450 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського