РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000670555<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Сістук В. О. 
Підвищення пропускної здатності перехрестя магістральної та об'їзної вулиць з регульованим рухом / В. О. Сістук, А. О. Богачевський // Вісн. Криворіз. нац. ун-ту : зб. наук. пр.. - 2017. - Вип. 44. - С. 151-156. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Мета роботи - комплексне дослідження пропускної здатності перехрестя магістральної та об'їзної вулиць у місті Кривий Ріг, яке використовується учасниками дорожнього руху для зменшення часу проїзду між Саксаганським та Центральноміським районами міста. Об'єктом дослідження виступає Х-подібна транспортна розв'язка, яка складається з проспекту Миру з 6 смугами руху, та примикаючої вулиці Гетьманської з 2 смугами з одного боку від проспекту, 4 смугами - з іншого. Предметом дослідження є показники часу проїзду перехрестя та довжини транспортних заторів. Використано польові дослідження, метод комп'ютерного імітаційного моделювання та аналіз статистичних залежностей та показників. Наукову цінність представляє розроблена комп'ютерна імітаційна модель перехрестя у програмному середовищі PTV VISSIM з урахуванням режиму світлофорної сигналізації та одержаних у польових умовах показників інтенсивностей руху. За результатами моделювання встановлено, що за напрямками з південної частини міста по вулиці "пр. Миру" та зі східної частини міста по вулиці Гетьманська утворюється значна черга транспортних засобів. У першому напрямку така черга (139 м) обумовлена необхідністю зупинки транспортних засобів перед перехрестям і недостатнім часом включення дозволяючого сигналу світлофору (30 с) для закінчення водіями маневру. У другому напрямку черга (156 м) утворюється через недостатню ширину проїзної частини (3,5 м). Для підвищення пропускної здібності проблемних ділянок перехрестя розроблені практичні рекомендації щодо розширення проїзної частини по вулиці Гетьманська на 2 м, для забезпечення 2-х смугового руху транспортних засобів (по 2,75 м на смугу), та розроблено нову 3-х фазну циклограму режиму світлофорного регулювання. Проведений аналіз альтернативного варіанту будови та регулювання перехрестя показав, що з'являється можливість скоротити час руху транспортних засобів з південної частини міста по вулиці "пр. Миру" на 130 с, та зменшити довжину черги у напрямку з південної частини міста по вул. "пр. Миру" на 14 м, й зі східної частини міста по вулиці Гетьманська - на 18 м.


Індекс рубрикатора НБУВ: О311.12-022.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72501 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського