![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000670928<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Комеліна О. В. Регіональні важелі розвитку туристичного бізнесу (інноваційний аспект) / О. В. Комеліна, Ісмаіл Шаміла Хассан // Економіка і регіон. - 2017. - № 4. - С. 33-39. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.Розглянуто особливості організації туристичного бізнесу в Україні та її регіонах. Досліджено підприємницьку активність у сфері туристичних послуг у регіонах країни у 2016 р. Проаналізовано фактори міжнародної конкурентоспроможності туристичної діяльності в Україні. З'ясовано організаційно-економічні проблеми забезпечення розвитку туристичного бізнесу в державі й обгрунтовано інноваційні важелі управлінні його розвитком на загальнонаціональному та регіональному рівнях з урахуванням міжнародного досвіду. Установлено місце й роль туристичного бизнесу України на світовому рівні. Запропоновано важелі підвищення інноваційної активності туристичного бізнесу в регіоні: розвиток інноваційного партнерства; організаційні та маркетингові інновації; інновації в бізнес-освіті; розвиток регіональної інноваційної інфраструктури; оптимізація структури регіонального туристичного продукту; створення регіональних інформаційних платформ; упровадження сервісних інновацій. Досліджено чинники впровадження інновацій у туристичну діяльність на регіональному рівні: ринкові, інфраструктурні; економічні; запровадження нових бізнес-моделей туристичної діяльності; використання нових механізмів та інструментів просування регіонального туристичного продукту; підвищення фінансової відповідальності туроператорів за послуги та їх якість. Обгрунтовано нові фактори розвитку туристичного бізнесу в регіоні: об'єкти транспортної інфраструктури, креативний потенціал територій з урахуванням їх культурної спадщини, природного й економічного потенціалу, бізнес-привабливості; розвиток соціального та інклюзивного туризму в Україні; впровадження нових інформаційно-комунікаційних технологій міжнародного рівня за рекомендаціями UNWTO. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24790 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|