Sizova L. V. Accelerated methods of teaching grammar to the students of higher educational institutions in the course of a foreign language study = Інтенсивні методи викладання граматики у процесі вивчення іноземної мови студентами вищих навчальних закладів / L. V. Sizova // Мова: наук.-теорет. часоп. із мовознавства. - 2016. - № 26. - С. 156-160. - Бібліогр.: 9 назв. - англ.Зазначено щодо необхідності застосовувати інтенсивні методи викладання граматики у процесі формування комунікативної компетенції (КК) з іноземної мови у студентів вищих навчальних закладів (ВНЗ). Проаналізовано точки зору вчених на роль граматики у процесі формування КК студентів під час вивчення іноземних мов і щодо успішних методів її засвоєння. Мета роботи - визначення ролі граматики під час викладання іноземних мов та означення підходів до її викладання. Методологічно дослідження базується на законах пізнання. Використано дескриптивний і порівняльний методи. Результати роботи визначають відмінні характеристики різних інтенсивних методик і запропоновано авторський підхід до розвитку адекватної для наших умов методології прискореного оволодіння граматикою дослідження для подальшого використання в посібниках і підручниках, при визначенні понять "інтенсивні методи" та "прискорені методи" навчання. Висновки роботи зводяться до таких положень: поєднання елементів аудіолінгвального та прямого методів інтенсивного навчання граматики з підходами, запропонованими Г. Лозановим, Г. Китайгородською, О. Леонтьєвим та І. Зимнєю, призводить до ефективного навчання. Інтенсивні методи навчання допомагають створити необмежену комунікативну ситуацію, максимізувати її потенціал; комунікативна ситуація має обиратися згідно із частотністю вживання певних граматичних конструкцій; логічним завершенням вивчення лексико-граматичного матеріалу мають бути основані на ньому колективна дискусія та складання есе; така макроструктура як автентичний текст, що включає певні граматичні явища, має великий потенціал для інтенсифікації процесу навчання граматики іноземної мови студентів ВНЗ. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.32
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70547 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|