РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000671217<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Sizova L. V. 
Accelerated methods of teaching grammar to the students of higher educational institutions in the course of a foreign language study = Інтенсивні методи викладання граматики у процесі вивчення іноземної мови студентами вищих навчальних закладів / L. V. Sizova // Мова: наук.-теорет. часоп. із мовознавства. - 2016. - № 26. - С. 156-160. - Бібліогр.: 9 назв. - англ.

Зазначено щодо необхідності застосовувати інтенсивні методи викладання граматики у процесі формування комунікативної компетенції (КК) з іноземної мови у студентів вищих навчальних закладів (ВНЗ). Проаналізовано точки зору вчених на роль граматики у процесі формування КК студентів під час вивчення іноземних мов і щодо успішних методів її засвоєння. Мета роботи - визначення ролі граматики під час викладання іноземних мов та означення підходів до її викладання. Методологічно дослідження базується на законах пізнання. Використано дескриптивний і порівняльний методи. Результати роботи визначають відмінні характеристики різних інтенсивних методик і запропоновано авторський підхід до розвитку адекватної для наших умов методології прискореного оволодіння граматикою дослідження для подальшого використання в посібниках і підручниках, при визначенні понять "інтенсивні методи" та "прискорені методи" навчання. Висновки роботи зводяться до таких положень: поєднання елементів аудіолінгвального та прямого методів інтенсивного навчання граматики з підходами, запропонованими Г. Лозановим, Г. Китайгородською, О. Леонтьєвим та І. Зимнєю, призводить до ефективного навчання. Інтенсивні методи навчання допомагають створити необмежену комунікативну ситуацію, максимізувати її потенціал; комунікативна ситуація має обиратися згідно із частотністю вживання певних граматичних конструкцій; логічним завершенням вивчення лексико-граматичного матеріалу мають бути основані на ньому колективна дискусія та складання есе; така макроструктура як автентичний текст, що включає певні граматичні явища, має великий потенціал для інтенсифікації процесу навчання граматики іноземної мови студентів ВНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.32

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70547 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського