Терно С. О. Критичне розмірковування: виникнення, розвиток та свобода волі / С. О. Терно // Наук. пр. іст. ф-ту Запоріз. нац. ун-ту. - 2017. - Вип. 49. - С. 207-212. - Бібліогр.: 49 назв. - укp.Розглянуто чинники генезису критичного мислення: цілі навчання; засіб навчання та зміст освіти. Відзначено, що для виникнення та розвитку критичного мислення необхідно забезпечити з-поміж іншого ряд умов: вільне навчальне середовище; формулювання цілей вивчення матеріалу у вигляді проблем; наявність засобу навчання, який містить стратегії та процедури критичного мислення (евристики та напівевристики); зміст навчання, представлений системою проблемних задач, що поступово ускладняються. Обгрунтовано, що основним інструментом розвитку критичного мислення є розв'язування проблемних задач, оскільки вони містять суперечність, яку потрібно розумно розв'язати, та створюють необхідне утруднення для залучення стратегій та процедур критичного мислення. Індекс рубрикатора НБУВ: Т010 + С.р(4УКР) + Ю935.131 + Ю425
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69253 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|