Іваницька О. М. Державний маркетинг: витоки / О. М. Іваницька, О. В. Іваницький // Стратегія розвитку України. - 2017. - № 1. - С. 25-28. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Висвітлено діяльність ключових постатей в розвитку державного маркетингу (ДМ). Серед тих, хто найбільшою мірою вплинув на процеси розвитку теорії та практики ДМ, названо Г. Лебона, У. Ліппмана, А. Лі, Е. Бернейза, Г. Г. Почепцова. Показано особливості та системний характер державного маркетингу, який вбирає в себе політичний, регіональний, виборчий, екологічний та інші види маркетингу та їх складові. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)21,01 + Х809(4УКР)
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж25031 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|