РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000671868<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Жегус О. В. 
Інтегрований комплекс маркетингу послуг вищої освіти / О. В. Жегус // Бізнес Інформ. - 2017. - № 10. - С. 159-165. - Бібліогр.: 29 назв. - укp.

На основі узагальнення наукових поглядів зарубіжних і вітчизняних учених обгрунтовано інтегровану модель комплексу маркетингу продуктів та послуг вищої совіти, яка ураховує їх специфіку. У результаті одержано модель "5Р + S", яка включає введений новий поліелемент "proposition", що об'єднує взаємопов'язані та неділимі елементи "product", "people" та "process", а також - традиційні елементи комплексу маркетингу послуг: "price", "place", "promotion", "physical evidence". Виходячи з високої соціальної значущості освітніх послуг в інтегровану модель додано елемент "social-marketing". У сукупності запропонована інтегрована модель комплексу маркетингу продуктів та послуг вищої совіти являє собою симбіоз комерційного та некомерційного маркетингу, що сприятиме підвищенню соціальної та економічної ефективності функціонування ВНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) к94

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського