Жегус О. В. Інтегрований комплекс маркетингу послуг вищої освіти / О. В. Жегус // Бізнес Інформ. - 2017. - № 10. - С. 159-165. - Бібліогр.: 29 назв. - укp.На основі узагальнення наукових поглядів зарубіжних і вітчизняних учених обгрунтовано інтегровану модель комплексу маркетингу продуктів та послуг вищої совіти, яка ураховує їх специфіку. У результаті одержано модель "5Р + S", яка включає введений новий поліелемент "proposition", що об'єднує взаємопов'язані та неділимі елементи "product", "people" та "process", а також - традиційні елементи комплексу маркетингу послуг: "price", "place", "promotion", "physical evidence". Виходячи з високої соціальної значущості освітніх послуг в інтегровану модель додано елемент "social-marketing". У сукупності запропонована інтегрована модель комплексу маркетингу продуктів та послуг вищої совіти являє собою симбіоз комерційного та некомерційного маркетингу, що сприятиме підвищенню соціальної та економічної ефективності функціонування ВНЗ. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) к94
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|