Сагер Л. Ю. Організаційно-методичний механізм впливу на стан внутрішніх комунікацій підприємства / Л. Ю. Сагер // Бізнес Інформ. - 2017. - № 10. - С. 335-341. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Досліджено сутність організаційно-економічного механізму, визначено основні складові елементи та запропоновано структурно-логічну схему взаємозв'язків механізму управління внутрішніми комунікаційними процесами підприємств. Виокремлено основні принципи управління, наведено їх ієрархію з позиції ступеня впливу на процес управління внутрішніми комунікаціями. Описано коло методів управління в рамках запропонованого механізму управління (економічні, соціально-психологічні, організаційні). Визначено, що застосування однієї групи методів в процесі управління внутрішніми комунікаціями підприємства без використання інших не може забезпечити тривалого позитивного ефекту, адже управлінський процес потребує комплексного та системного підходу. Наведено послідовність етапів управління внутрішніми комунікаціями, в основу якого покладено процес діагностики стану внутрішніх комунікаційних процесів підприємства та формування стратегічних напрямків діяльності та прийняття управлінських рішень на її основі. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|