Лабурцева О. Ефективність маркетингової діяльності підприємства в умовах ризику / О. Лабурцева // Товари і ринки. - 2017. - № 2. - С. 28-39. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.
Розглянуто способи оцінювання ефективності маркетингової діяльності підприємства. Запропоновано методичний підхід до врахування ризику при оцінюванні результативності та ефективності планової маркетингової діяльності підприємства. Наведено приклад вибору кращої з альтернативних програм за сукупністю показників результативності, ефективності й ризику. Надано рекомендації щодо урахування ризику при оцінюванні ефективності окремих маркетингових проектів за допомогою показників ефективності інвестицій.
Шифр НБУВ: Ж25522Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика УкраїниДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"