РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000672934<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Птащенко О. В. 
Комунікаційні стратегії розвитку високотехнологічного маркетингу / О. В. Птащенко // Вісн Бердян. ун-ту менеджменту і бізнесу. - 2017. - № 2. - С. 42-46. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розглянуто особливості високотехнологічного маркетингу, специфіку його використання на ринку. Подано порівняльну характеристику умов застосування маркетингу та високотехнологічного маркетингу. Комунікаційна стратегія, в широкому розумінні, це комплексна програма дій, яка має бути спрямована на вибір оптимальних інструментів маркетингових комунікацій, їх поєднання та посилення їх синергетичного впливу на споживачів. Розглянуто особливості формування комунікаційної стратегії на ринку високотехнологічних товарів та особливості їх розвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-55-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73543 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського