Сілецька Н. В. Роль іміджу у забезпеченні сталого розвитку сучасного бізнесу / Н. В. Сілецька // Вісн Бердян. ун-ту менеджменту і бізнесу. - 2017. - № 2. - С. 59-63. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Розглянуто питання ролі іміджу в забезпеченні сталого розвитку сучасного бізнесу. Визначено суть і основні елементи іміджу, вплив іміджу на підвищення ефективності діяльності та посилення конкурентних переваг підприємства. Обгрунтовано, що розробка теоретичних положень і методичного інструментарію стратегічного управління іміджем підприємства за умов конкуренції є актуальною науковою проблемою, що має важливе значення, від рішення якої залежить конкурентоспроможність українських підприємств. Запропоновано заходи щодо формування позитивного іміджу підприємств. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73543 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|