Пушкар О. І. Методичний підхід до просування послуг на засадах економіки вражень (на прикладі послуг освітньої галузі) / О. І. Пушкар, Ю. Л. Курбатова // Укр. соціум. - 2017. - № 4. - С. 133-145. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Запропоновано методичний підхід щодо просування послуг на основі економіки вражень. Доведено, що конкурентні переваги при просуванні послуг має ВНЗ, реклама якого викликає емоції та справляє враження. Проведене емпіричне дослідження дозволило виявити особливості цільової аудиторії, що було враховано при розробці рекомендацій щодо плану просування ВНЗ. Обгрунтовано вибір сукупності інструментів просування послуг з урахуванням 4 сфер вражень: освіти, розваг, соціальної значущості, віртуальної реальності. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) к94
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24215 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|