Герасімова О. А. Інвестиційна презентабельність як чинник ефективності інформаційної діяльності агенцій із просування інвестицій / О. А. Герасімова // Вісн. Ін-ту економіки та прогнозування. - 2017. - № . - С. 53-61. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.Виокремлено основні напрями діяльності агенцій із просування інвестицій. Розроблено методику оцінювання інформаційної діяльності цих агенцій щодо залучення інвестицій, що базується на системі показників, отриманих під час аналізу бази їхніх Інтернет-сайтів, об'єднаних у світову організацію WAIPA. Уводиться комплексний індекс ефективності діяльності таких агенцій, завдяки якому можна проаналізувати якість надання інформації на сайтах агенцій і здатність цих агенцій до ефективної взаємодії з інвесторами, рівень застосування інноваційних елементів і сучасних засобів комунікації з використанням інформаційно-комунікаційних технологій. Здійснено оцінку діяльності агенцій із просування інвестицій на базі комплексного індексу ефективності. Індекс рубрикатора НБУВ: У50-56
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24156 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|