Запропоновано систему маркетингових досліджень інноваційного розвитку машинобудівного підприємства. Обгрунтовано організаційно-управлінську структуру із запровадженням системи маркетингових досліджень інновацій. Розглянуто особливості взаємозв'язку підсистем в інноваційному управлінні підприємством з урахуванням специфіки машинобудівного підприємства.
Шифр НБУВ: Ж23244/екон. та підпр.Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика УкраїниДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"