РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000675943<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Hlushko V. 
Theoretical basis of strategic analysis of travel services promotion = Теоретичні засади стратегічного аналізу просування туристичних послуг / V. Hlushko // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2017. - № 6. - С. 90-99. - Бібліогр.: 16 назв. - англ.

За сучасних ринкових умов туристичним підприємствам слід чітко визначити свою позицію на ринку, аналізуючи можливі варіанти коротко- та довгострокового (стратегічного) розвитку для посилення конкурентної позиції. Тому проведення стратегічного аналізу на туристичних підприємствах є необхідним для визначення оптимальних параметрів стратегічних рішень. Аналіз останніх досліджень та публікацій виявив, що, попри значну кількість відповідних наукових праць, проблеми стратегічного аналізу у контексті просування туристичних послуг досліджено недостатньо. Мета статті - визначення стратегічного аналізу просування туристичних послуг та актуалізація алгоритму його проведення на підприємствах туристичного бізнесу з метою деталізації майбутніх стратегічних рішень та нівелювання можливих ризиків. Інформаційною основою дослідження стали праці вітчизняних та зарубіжних науковців з питань стратегічного аналізу. Для досягнення мети роботи використано методи аналізу і синтезу, порівняння, системного підходу. Досліджено поняття стратегічного аналізу у працях вітчизняних та зарубіжних науковців за еволюцією основних сутнісних характеристик. Запропоновано авторське визначення сутності стратегічного аналізу просування туристичних послуг за двома напрямами: "туристичний оператор - споживач" та "оператор - туристичний посередник", розроблено алгоритм проведення стратегічного аналізу просування туристичних послуг. Висновки: за умов економічної нестабільності та посилення конкуренції на туристичному ринку для виживання та стабілізації становища підприємства на ринку, підвищення ефективності діяльності необхідним інструментом для туристичних підприємств є стратегічний аналіз. Запропоновано здійснювати стратегічний аналіз просування туристичних послуг, особливістю якого є дослідження забезпечення послуг, за двома напрямами: від туристичного оператора до кінцевого споживача та від туристичного оператора до туристичного посередника. Визначення специфіки та актуалізація алгоритму проведення стратегічного аналізу просування туристичних послуг дає змогу підприємству розробити стратегію туристичних послуг, врахувавши особливості, що виникають на всіх етапах надання цих послуг.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16143 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського