Kramar N. Towards an integrative approach to identity construction in academic discourse / N. Kramar // Лінгв. студії : зб. наук. пр.. - 2017. - Вип. 33. - С. 113-120. - Бібліогр.: 24 назв. - англ.
Розглянуто stance ("позиція", "ставлення") та voice ("голос", "тон") як два взаємодоповнювальні теоретичні конструкти для вивчення авторської особистості у науковому дискурсі. Здійснено спробу синтезувати позиційно-центричний підхід К. Гайленда та тоно-центричний підхід Р. Іваніч для якнайповнішого і водночас чітко структурованого аналізу авторської присутності у науковому тексті. Обгрунтовано доцільність розгляду засобів вираження категоричності/некатегоричності (boosting/hedging) у рамках інтерперсонального позиціонування (взаємодії з читачем) замість текстуального позиціонування (ставлення автора до пропозиційної інформації).
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"