Григоренко Т. М. Використання CRM-систем у діяльності франчайзингових роздрібних торговельних мереж / Т. М. Григоренко, Д. В. Кочубей // Бізнес Інформ. - 2017. - № 11. - С. 424-429. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Розглянуто основні аспекти використання CRM-систем в управлінні взаємовідносинами у франчайзингових роздрібних торговельних мережах (ФРТМ). Розкрито сутність понять "CRM-стратегія" та "CRM-система", визначено їх відмінності. Визначено основні напрями реалізації CRM-стратегії управління взаємодією франчайзера та франчайзі, а також складові інформаційного забезпечення CRM-систем. Запропоновано методику впровадження CRM-стратегії у діяльність ФРТМ; розроблено модель управління ФРТМ на засадах CRM-системи; визначено основні переваги та недоліки використання CRM-систем у діяльності ФРТМ. Наукова та практична корисність запропонованої моделі управління дозволяє франчайзеру ретельно аналізувати усі бізнес-процеси, приймати управлінські рішення з метою кращого співробітництва та підтримки франчайзі, збільшувати обсяги продажів, підвищувати прибутковість, підтримувати лояльність франчайзі та створювати конкурентні переваги для всієї франчайзингової мережі. Індекс рубрикатора НБУВ: У542.121
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|