Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000676904<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Івохін Є. В. Математичні моделі процесу розповсюдження реклами в соціальній групі / Є. В. Івохін, В. О. Навродський // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2017. - № 6. - С. 122-127. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Змодельовано та досліджено процес розповсюдження реклами шляхом комунікації в межах заданої цільової аудиторії. Використано підходи, що базуються на моделях соціальної та фізичної аналогій процесів обміну інформацією у соціальній мережі. Результати одержано для визначеного рівня взаємної довіри користувачів та заданого порогу сприйнятливості до реклами в осіб цільової аудиторії, а також на основі використання моделей дифузії інформації у соціальній групі. Індекс рубрикатора НБУВ: В173.12 + С5*4
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж68690 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|