Красовська О. Ю. Сутність та значення маркетингових активів підприємства / О. Ю. Красовська // Бізнес Інформ. - 2017. - № 12. - С. 457-463. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.Здійснено порівняльний аналіз найбільш поширених визначень терміна "маркетингові активи". Узагальнюючи представлені підходи, під маркетинговими активами запропоновано розуміти комплекс існуючих нематеріальних ресурсів та продуктів інтелектуальної діяльності персоналу компанії, що уречевлюються в товарах і послугах та забезпечують вищий, порівняно з конкурентами, рівень довготривалих, довірчих, взаємовигідних відносин і зв'язків зі стейкхолдерами. Проаналізувавши нематеріальні активи підприємств, зроблено висновок, що для харчових підприємств найбільш суттєвими для забезпечення зростання вартості підприємства є маркетингові та техніко-технологічні нематеріальні активи. Водночас для компаній, що оперують у галузі машинобудування та металургії, визначальними є маркетингові й так звані когнітивні нематеріальні активи, адже для збереження стійкої конкурентної позиції фірми в галузі, а, відповідно, і для підвищення капіталізації, визначальними виступатимуть: загальнокорпоративна стратегія, інтелектуальний капітал, а також досвід роботи на ринку та ін. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|