РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000677878<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Kapitsa M. I. 
Determining permissible speed of tilting train in curved track = Визначення допустимої швидкості руху поїзда з примусовим нахилом кузова в кривих ділянках колії / M. I. Kapitsa, D. V. Bobyr, A. Y. Desiak // Наука та прогрес трансп. Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - 2017. - № 4. - С. 29-40. - Бібліогр.: 14 назв. - англ.

Мета роботи - визначення допустимої швидкості руху поїзда на пневматичному підвішуванні з примусовим нахилом кузова в кривій ділянці колії та обгрунтування доцільності експлуатації даного типу рухомого складу на залізницях України. Це необхідно для збільшення швидкості руху, підвищення комфорту пасажирів та економії енергоресурсів за рахунок більш рівномірного швидкісного режиму ведення поїзда. Визначення максимальної допустимої швидкості руху поїзда в кривій з примусовим нахилом кузова передбачає застосування методів лінійної, векторної алгебри та емпіричних формул для прикладних науково-технічних досліджень. В основі розрахунку максимальної швидкості руху закладений принцип розрахунку відцентрової сили для швидкостей руху, які відповідають критеріям безпеки руху по горизонтальному незагашеному прискоренню в кривій сталого радіуса. Отримані розрахунки показали, що в кривій ділянці колії радіусом 1 000 м, за умови комфортабельності пасажирів, максимальна допустима швидкість руху поїзда без примусового нахилу кузова складає 132 км/год, а з примусовим нахилом кузова - 189 км/год. Приріст швидкості в кривій дорівнює близько 30 %, та до 10 % - на ділянці (залежно від кількості кривих). Удосконалено метод визначення допустимої швидкості поїзда з примусовим нахилом кузова в кривій. Він полягає у визначенні допустимої відцентрової сили, яка діє на поїзд у кривій сталого радіуса з урахування умов комфортабельності пасажирів. Даний метод дозволяє досить точно визначити допустиму швидкість руху (за умови комфортабельності пасажирів) у кривій ділянці та необхідний додатковий кут нахилу поїзда залежно від швидкості, радіуса кривої та підвищення зовнішньої рейки. Збільшення швидкості руху та комфорту пасажирських поїздів у майбутньому призведе до збільшення попиту на послуги залізничного транспорту серед населення та зміцнення позицій залізничного транспорту в транспортній системі України.


Індекс рубрикатора НБУВ: О22-011.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72605 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського