Наконечна С. М. Дистанційне навчання як засіб формування системи інформатичних компетентностей студентів коледжів / С. М. Наконечна // Фіз.-мат. освіта. - 2017. - № 4. - С. 68-72. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.Проаналізовано поняття дистанційного навчання (ДН), розглянуто особливості ДН у коледжах. Проаналізовано літературу щодо поняття ДН, використання інформаційно-комунікаційних технологій під час навчання інформатики в коледжах. Проаналізовано літературу щодо методики навчання інформатики та створення відповідної методичної системи навчання з використанням комп'ютерної техніки в коледжах. Розглянуто поняття інформатичних компетентностей студентів коледжу під час ДН. Розглянуто систему інформатичних компетентностей студентів коледжу, яка скланадається з соціальних, телекомунікаційних і технологічних компетентностей. Надано характеристику кожній складовій системи інформатичних компетентностей студентів коледжу. Запропоновано модель формування інформатичних компетентностей студентів коледжу під час ДН. В моделі охарактеризовано мету, поставлену у досліджені, методологічні підходи, використання яких допоможе досягти поставленої мети, складові інформатичних компетентностей, рівні формування сформованості інформатичних компетентностей. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.290 + Ч23р20-29 + З970р2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|