Смолякова І. А. Вивчення мотивації успіху та боязні невдач у студентів коледжу / І. А. Смолякова, О. В. Кізь // Фіз.-мат. освіта. - 2017. - № 4. - С. 92-96. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Надано визначальний компонент організації навчальної діяльності студентів коледжу. Зазначено, що визначальним компонентом організації навчальної діяльності є мотивація. Поштовхом до навчання рівною мірою можуть стати бажання досягти успіху та страх перед невдачею. Щоб зміни в ставленні студента до власного "Я" були позитивними, і в процесі його навчання можна було уникнути невдач, що супроводжує досягнення успіху у підлітковому віці, йому треба допомогти пізнати свій внутрішній світ та інших людей, навчити відчувати й аналізувати себе, адекватно оцінювати реальні успіхи і запобігати невдачам. Зазначено, що за даними наукових досліджень, можна стверджувати, що емоційне переживання невдач, помилок, неуспіху студентами має реальне вираження у його стані, у його реагування на всі події, до яких він має відношення, на манеру поведінки в соціумі. Надано оновлену структуру діагностування студентів за різними типами мотивації особистості. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.223.4
Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|